martedì 30 marzo 2021

Segnalazione a "Hard to Lose" di K. Bromberg


Serie: The Play Hard Series #4
Pagine: 254
Prezzo: e-book 4,99



I know finding and signing a military vet to the agency is a long shot--but it’ll be good press just letting him try out. That’s what I tell my family, rather than admit I can’t get the letter he wrote us five years ago out of my head. But what I tell the bartender in his hometown is a lie. I know veterans protect each other. So I pretend to be a graduate student. Sparks. Flame. Fire. I accidentally got in too deep. I didn’t expect to develop feelings for Gunner Camden. And there’s no way I can admit to my lies now, not without destroying what we share. So I’ll keep faking it.
***
There are two versions of me: before, and after deployment. Back then I was a screwup kid. I’d lie, cheat, and steal my way out of everything. My only love was baseball.After I started fighting, I found out there had been another path for me. One that involved my dream. But by then I had seen too much. The old me was dead, so I put my dreams to rest, too. Then Chase Kinkade walks into my bar and reminds me that life is meant to live. No regrets. Fresh. Happy. Hopeful. I can start to see a new dream, with her. But sometimes things are too good to be true… and dishonesty is the one thing I can’t forgive.


TRAMA IN ITALIANO
    So che trovare e far firmare un veterano all'agenzia è un colpo grosso, ma sarà una buona occasione di farsi pubblicità. È quello che dico alla mia famiglia, piuttosto che ammettere che non riesco a cancellare dalla mia testa la lettera che ci ha scritto cinque anni fa. Ma quello che dico al barista nella sua città natale è una bugia. So che i veterani si proteggono a vicenda: e quindi fingo di essere una studentessa. Scintille. Fiamma. Fuoco. Sono andata troppo avanti. Non mi aspettavo di sviluppare dei sentimenti per Gunner Camden. E non c'è modo che io possa ammettere le mie bugie ora, non senza distruggere ciò che condividiamo. Quindi continuo a fingere.
***
Ci sono due versioni di me: prima e dopo l’arruolamento. Allora ero un ragazzino incasinato: mentivo, imbrogliavo, il mio unico amore era il baseball. Dopo aver iniziato a combattere, ho scoperto che c'era stata un'altra strada per me. Una che ha coinvolto il mio sogno. Ma a quel punto avevo visto troppo: il vecchio me era morto, così ho messo a riposo anche i miei sogni. Poi Chase Kinkade entra nel mio bar e mi ricorda che la vita è destinata a vivere. Felicità. Speranza. Posso iniziare a vedere un nuovo sogno, con lei. Ma a volte le cose sono troppo belle per essere vere... e la disonestà è l'unica cosa che non posso perdonare.


#1 Hard to Handle
#2 Hard to Hold
#3 Hard to Score
#4 Hard to Lose

Nessun commento:

Posta un commento