
Serie: The Play Hard Series #5
Data d'uscita: 7 Settembre 2021
Pagine: 239
Prezzo: e-book 4,24
He was the one-night stand that didn’t exactly go as planned. Now he’s standing before me as if he’s never seen me naked, telling my manager he’ll take the job. Reluctantly.
Finn Sanderson.
Sports agent extraordinaire. Handsome as hell. The man who just signed on to control my every move.
Sure, I’m to blame for my recent bad press, but when your whole life has been so regimented, isn’t it normal to want to live it up a little? But when the partying stops and the grief I’m running from has nowhere else to hide, reality sets in. Turns out, Finn’s the only person I have left to help pick up the pieces. The only person to call. Staying with him is a temporary thing. But when our fighting turns into laughter and our friendship turns into something more, will I fight for a man who swears he’s hard to love? Or is it wiser to walk away? To follow the plan?
* * *
Offering to help with a client is a way to repay a long overdue IOU to my mentor. Little did I know she was the woman who left my hotel room at four in the morning.
Stevie Lancaster.
Top-seeded US tennis player. Good girl gone bad. The woman currently about to throw her career away. And now my problem. The compensation to “babysit” her is great, but she isn’t worth my trouble. But when her world falls apart and she has no one else to turn to, I try to be a good guy by gathering her up and hiding her from the media’s eye. Now she’s in my house, in my space, and even though I’m enjoying the side benefits of this unexpected arrangement, surely she’s better to leave when the time comes and follow her destiny. Because I’m not the man she needs. Not the man she could love. Right?
TRAMA IN ITALIANO
Era l'avventura di una notte che non è andata esattamente come previsto. Ora è in piedi davanti a me come se non mi avesse mai vista nuda, dicendo al mio manager che avrebbe preso il lavoro. Malvolentieri.
Stevie Lancaster.
Agente sportivo straordinario. Bello come l'inferno. L'uomo che ha appena firmato per controllare ogni mia mossa. Certo, sono da biasimare per la mia recente cattiva stampa, ma quando tutta la tua vita è stata così irreggimentata, non è normale volerla vivere un po '? Ma quando la festa si ferma e il dolore da cui sto scappando non ha nessun altro posto dove nascondersi, la realtà ti cade addesso cpsì com'è: e così che Finn è l'unica persona che mi è rimasta accanto per aiutarmi a raccogliere i pezzi, l'unica persona da chiamare. Ma stare con lui è una cosa temporanea,e quando il nostro scontro si trasforma in risate e la nostra amicizia si trasforma in qualcosa di più, combatterò per un uomo che giura di essere difficile da amare? O è più saggio andarsene? Per seguire il piano?
Finn Sanderson.
Tennista statunitense testa di serie. La classica brava ragazza a cui è andata male e che sta per buttare via la sua carriera: e ora è diventato il mio problema. Il compenso per "fare da babysitter" a lei è ottimo, ma non vale la pena. Ma quando il suo mondo cade a pezzi e non ha nessun altro a cui rivolgersi, cerco di essere un bravo ragazzo nascondendola dagli occhi dei media. Ora è a casa mia, nel mio spazio, e anche se sto godendo dei benefici collaterali di questo accordo inaspettato, sicuramente è meglio andarsene quando arriva il momento e seguire ognuno il suo destino. Perché non sono l'uomo di cui ha bisogno. Non l'uomo che poteva amare. Giusto?
#1 Hard to Handle
#2 Hard to Hold
#3 Hard to Score
#4 Hard to Lose
#5 Hard to Love
Nessun commento:
Posta un commento